Află grosimea stratului de zăpadă direct pe telefonul mobil cu Android sau iOS

A început să ningă, deci sunt sigur că majoritatea pasionaților de Ski și Snowboarding au căutat ziele acestea ce dimensiune măsoară stratul de zăpadă pe pârtiile din țara noastră.

Eu personal am căutat ceva cam mult această informație și de aceea m-am decis să scriu acest articol pentru a veni și în ajutorul tău.

Prima informație care mi s-a părut ok și adusă la zi corespunzător a fost cea de pe site-ul Institutului National de Meteorologie și Hidrologie (INMH.ro) unde am găsit o hartă destul de intuitivă pentru aflarea stratului grosimii de zăpadă pe toată întinderea țării. În imaginea de mai jos puteți observa în timp real ce grosime măsoară stratul de zăpadă în toate regiunile țării. După ce am analizat această hartă m-am decis să plec la Predeal unde de altfel grosimea zăpezii chiar a fost de 70 de cm, așa cum și harta celor de la INMH o arată, deci sursa este credibilă.


Azi, după ce m-am întors m-am decis să caut și o aplicație pentru telefonul mobil și am găsit o aplicație extrem de utilă, atât pentru posesorii de telefoane cu sistemul de operare iOS (iPhone și iPad) cât și pentru cei cu Android. Aplicațiile sunt gratuite și pot fi descărcate din App Store respectiv Android Market.

Caracteristici principale ale aplicației:
- vezi detaliile pârtiei: lungime, dificultate;
- vezi tipurile de transport și caracteristicile pârtiei, precum nocturnă sau tunuri de zăpadă;
- vezi programul pârtiei și prețurile instalației;
- filtrează după tipul de transport și starea pârtiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu