Android 2.2 pentru Motorola Defy disponibil si in Romania

Tocmai ce mi-am facut si eu noul update pentru Defy care este disponibil de cateva zile pe pagina oficiala de la Motorola. Tot aici vei gasi si pasii pe care trebuie sa-i urmezi pentru o instalare rapida si fara probleme.

La cateva ore dupa instalare am putut vedea in mod evident ca interfata ruleaza mult mult mai rapid decat precedenta cu Android 2.1. Cateva modificari de interfata sunt vizibile si ele, dar si cateva noi aplicatii preinstalate sunt disponibile cu noul Android 2.2 pentru Motorola Defy.


Dupa cateva ore mi-am dat seama si de cateva lipsuri printre noutati. Dintre acestea cele mai deranjante pentru mine sunt:
- imposibilitatea de a mai trece soneria pe modul mute (fara vibratii) cu ajutorul tastei de volum. Acum merge doar sa setezi nivelul volumului si cand ajunge la volum minim trece direct pe vibratii.
- nu mai apare iconul specific atunci cand ai traficul de date oprit. Eu personal nu folosesc internetul pe telefon foarte intens, iar in acest sens incerc sa cresc autonomia bateriei oprind traficul de date.

Ce e nou la Android 2.2 pentru Motorola Defy:
  • noi aplicatii precum: Cardio Trainer, News & Weather, Task manager, Tasks si Voice Search
  • agenda si ea schimbata
  • schimbata si interfata la Battery Manager
  • o noua galerie de imagini

Acestea sunt noutati si probleme pe care le-am intalnit personal, deci este posibil ca sa mai existe si altele pe care inca nu le-am gasit.

Oricum, in principiu, sunt multumit de update-ul la Android 2.2 pentru Defy. Voi ce credeti ca aduce bun si ce prost? Noutati cu siguranta mai sumt multe, dar cum spuneam inca nu am avut timp sa le gasesc pe toate. O sa mai revin cu alte noutati in curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu