SSD Kingston V200 2,5 de 128 GB ieftin

Tocmai ce navigam prin oferta celor de la eMAG și am găsit o ofertă foarte bună. Un SSD de 128 GB la numai 319 RON. Sincer să îți spun mi-am adăugat și eu unul în coșul de cumpărături, e primul pe care îl cumpăr, dar am mai avut în teste și altele și mă declar foarte mulțumit față de HDD-urile vechi, chiar și legate în RAID, SSD-ul este clar superior.

Profită de ocazie și precomandă  SSD-ul Kingston de 128 GB pe interfața SATA 3 de la eMAG. Prețul este foarte bun pentru performanțele acestui produs și are un spațiu destul de generos astfel încât să poți instala pe el sistemul de operare și toate celelalte aplicații precum Microsoft Office, clienții de IM sau alte aplicații utile.

Conform specificațiilor producătorului, Flash SSD-ul Kingston V200 de 2,5 inch poate oferii o rată de transfer SATA de 600 MB/s, 300 MB/s pentru citire și aproximativ 190 MB/s pentru scriere, suficientă pentru ca aplicațiile tale să se deschidă mult mai rapid.

Produsul vine cu o garanție de 36 luni și poate fi returnat în 30 de zile în cazul în care nu te mulțumește. Produsul mometan nu este în stoc, dar va deveni disponibil pe data de 13 august, așa că grăbește-te să prinzi loc printre primii care cumpără profită de această ocazie.

Pentru mai multe detalii poți vizita și pagina oficialî a produsului pe site-ul producătorului






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu